USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET

Alta löydät tietoa muutaman useaan kysyttyyn kysymykseen. Jos haluat lisätietoa jostain asiasta niin voit arkisin 10-18 asioida Chatin avulla tai laittaa sähköpostia support@foppo.fi. Puhelinasiakaspalvelun tiedot löydät asiakaspalvelu sivulta.

Palautus tai takuuhuolto

Eikö laite ollut sinulle sopiva tai onko laitteen kanssa ilmennyt takuun aikana ongelma? Alla olevan painikkeen kautta pääset lomakkeeseen.

Tuotteissamme on kaksi ero verokantaa, marginaalivero ja 24% arvonlisävero. Marginaaliverollinen tuote ei sisällä veroa joten yritys ei voi vähentää hinnasta veroa. Marginaaliverollisiin tuotteisiin ei lisätä veroa vaan maksettava summa on tuotesivulla näkyvä määrä. Kun ostat kuluttajana tuotteet niin verokannalla ei ole merkitystä.

Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteen niin pääset ehtoihin tästä ja lomakkeeseen tästä.

Suora vaihto onnistuu ainoastaan Kirkkonummen huolto ja noutopisteellämme (NC FIX). Jos ostat laitteen Klarnan 30 päivän laskulla, kerkeämme vastaanottamaan nykyisen laitteen postitse sekä maksamaan hyvityshinnan vanhasta laitteesta tilillesi ennen laskun eräpäivää.

Suurin osa meidän laitteista ovat täysin alkuperäisessä kunnossa, eli eivät välttämättä ole korjattu millään tavalla. Valikoimassa on myös paljon uusia laitteita jotka ovat käyttämättömiä mutta monesti kuitenkin avatuissa pakkauksissa.
Akkujen kunnot testataan ja iPhoneissa akut vaihdetaan jos akun kunto on alle 85%. Huomioi että uudemmissa iPhone puhelimissa (iPhone 11-sarjan ja uudemmat)  laite ei pysty enään määrittämään akun kuntoa vaihdon jälkeen ja puhelimen antaa tästä myös ilmoituksen.

Käytämme lähtökohtaisesti ainoastaan alkuperäisiä varaosia poislukien iPhonien akut jotka ovat kooltaan ja toimivuudeltaan alkuperäisvastaavia.

Vieritä ylös